Navigation

Debatemner

Besøgende

· Gæster online: 2

· Brugere online: 0

· Antal brugere: 112
· Nyeste bruger: DanEzra

Log ind

Brugernavn

Kodeord

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.

Se indlæg

Udskriv debat
Vintertræf 2012-tilmelding / menu
Torben
Ivan skrev:
Verden går da under hvis vi ikke holder vores tradition i hævd med påskefrokost på campen. SÅ DEN LIGGER HELT FAST.Angry

Skiderrikker, jeg gider ikke høre på jer.(er på arbejde og har ikke mulighed for at få fri, øv) det er også for dyrt i soveposer!!!AngrySadShock
En rigtig sekser er en RÆKKESEKSER
Torben

www.østsjællandsmotorcykler.dk
kitt
SukFrown her sidder jeg og læser alle jeres kommentarer ang, vintertræf, det er da lige til at blive depri overShock vi kommer jo ikke, der er lige en rund fødselsdag i vejen, nu må i have en rigtig god aften/nat og passe godt på hinanden Grin
Håber at det lykkedes os at komme på campen til åbningen, men med alle de unger der også skal passes er der ingen garanti.... DESVÆRRE! HYG JER Smile

Ulrik
Så er tilmelding til træffet sendt afsted, vi blev 25 personer.
Flot og tak for den store opbakning, det er stadig mulighed for at vi kan presse lidt flere ind, men så skal i snart melde jer

Venlig hilsen

H.U.M.P
Ulrik
Wink Angry

Ivan
Torben skrev:
Ivan skrev:
Verden går da under hvis vi ikke holder vores tradition i hævd med påskefrokost på campen. SÅ DEN LIGGER HELT FAST.Angry

Skiderrikker, jeg gider ikke høre på jer.(er på arbejde og har ikke mulighed for at få fri, øv) det er også for dyrt i soveposer!!!AngrySadShock

Du må gerne låne en sovepose af os Torben. Efter de er begyndt at lukke baren allerede kl. 0130, har du jo `meget` brug for den.Pfft Har i slet ikke krav på nogle sygedage i DSB? Cool
SIXhilsen: IvanSmileCoolGrin

Ivan
kitt skrev:
SukFrown her sidder jeg og læser alle jeres kommentarer ang, vintertræf, det er da lige til at blive depri overShock vi kommer jo ikke, der er lige en rund fødselsdag i vejen, nu må i have en rigtig god aften/nat og passe godt på hinanden Grin
Håber at det lykkedes os at komme på campen til åbningen, men med alle de unger der også skal passes er der ingen garanti.... DESVÆRRE! HYG JER Smile

Det er ikke altid kabalen går op. Vi håber i kan komme begge til campåbningen, så vi kan få sæsonnen skudt ordentlig i gang.Wink

I må hygge jer allesammen.

Flemming
Hej Alle

For lige at forsøge at trække et par stykker mere til d. 25/2 Grin (hvis det ikke er for sent at tilmelde sig Vintertræffet Sad), så vil jeg lige komme med en lille "teaser"PfftWinkGrin.

Niels, efterlyste en status på vores Eurotræf, og der vil være nyt fra trøjeudvalget Grin (Formanden og Nordjyden), så hvis man vil være blandt de første til at se et oplæg til "Euromeet 2012 trøjedesign" så skal man møde op til vores Vintretræf PfftWink.

CBX-hilsen
Nordjyden

Flemming
Hej Alle

Lige en lille ting mere... jeg har mulighed for at købet vin med en tegning af CBX motoren trykt på etikettenGrinSmilePfft.

Vinen er en Australsk DIAMOND HILL, på Shiraz/Merlot druerne, og er man interesseret i at købe et par eksemplarer, enten til at drikke eller til pynt,WinkSmile så er chancen der nu for jer der kommer til vintertræffetShock, for så kan jeg tage vinen med i bilen.

To flasker i en gave æske kan erhverves for 120 kr, så er der lidt til klubben også.

Skriv en mail til flemming@cbx.dk eller svar på dette indlægCool, så lægger jeg ud for vinen og tager det med den 25/2GrinWink.

Glæder mig til vi ses.

CBX hilsen

Nordjyden
Flemming tilknyttede følgende billede:

[34.24kB]

Ivan
Og lige 2 flasker til Fru Boss og slaven.

Ulrik
Træffet starter kl 12.00 og vi byder på sandwich

Vi glæder os til at se jer allesammen Smile Wink Pfft Grin

Hilsen H U M P Cool
Ulrik
Wink Angry

Torben
Glæder mig også!!!!!
Vi ses.
Grin
Torben

Ivan
Torben skrev:
Glæder mig også!!!!!
Vi ses.
Grin

Ditto her. Vi satser på at være der ved 12 tiden, så vi ikke går glip af noget.Grin
Redigeret af Ivan d. 17-02-2012 20:24

Ulrik
Hej allesammen

Vi har desværre fået afbud fra Jan & Anne

Jan ringede til mig i går, og fortalte at har blev fløjet på rigshospitalet med helikopter fredag.
Han havde fået en blodprop i hjertet, han fortalte også at han ingen smerter havde, og ellers havde det godt.
Han skal blive på hospitalet et stykke tid.
Han tog det meget pænt, han sagde "se det fra den lyse side, jeg har aldrig prøvet at flyve i helikopter før"

Go bedring Jan

Ulrik & Hanne
Redigeret af Ulrik d. 19-02-2012 10:20
Ulrik
Wink Angry

Ivan
Jeg har snakket med Jan søndag aften, og han er overført til Holbæk sygehus. Han har det godt og kommer formentlig hjem onsdag, hvis alt går vel. Og det gør det jo. Vi ønsker Jan en god bedring, og håber at se ham snart `helt fit for fight`.

Torben
Talte med Anne D. 20/2 om aftenen, hun siger at han aldrig har haft det bedre.Uha jeg glæder mig ikke til Ring Djursland, for så kører Jan vel endnu hurtigere !!!
Spøg til side, håber du snart er helt på toppen igen.
Mange hilsner.
Torben
Torben

Auhagen
Hej allesammenSmile
Jeg prøver igen, alle gode gange tre. Har været inde flere gange for at se hvordan jeg skal gøre, men det er ikke lykkedes, så her prøver jeg at skrive det jeg har skrevet 2 gange før. Først vil jeg ønske alle jer. der tager til vintertræf en rigtig hyggelig weekend, og spis ikke for meget, som nogen har for vane fx at fylde sig med is, og drik heller ikke for meget. Det var lidt pinligt sidste år, at en var låst ude på gangen i næsten ingenting, buldrede på døren, prøvede at få kontakt med konen ved høje råb, eder og forbandelser, men hvad hjalp det? Vi som var meget ædru og passede vores senge fik ikke lukket et øje.
Men trods det skal I ikke være i tvivl om, hvor jeg helst ville være, Annie og jeg er inviteret til kobberbryllup, som vi ikke ville melde fra, da vi vist nok ikke kom til deres bryllup på grund af klubben dengang de blev giftFrown.
Så lidt sladder (for det er der ikke så meget af i klubbenWink), Kristian bliver 50 år d.1-6. Den weekend er der svensk træf på Ivø, så sikken en fest vi skal have derovre, jeg ved slet ikke om han kommer eller må for sin morPfft.
Så har jeg fået et billede fra Helge, hvor han sidder på min CBXer, da vi holdt Euro træf i Kolding, og under billedet står der: lad aldrig en fremmed køre på din mc----Det kan blive dyrt for ham der prøver!!! Skal vi have ondt af ham? Hvad skal manden der har alt, men kun mangler en CBXer, gøre andet end at købe en. Men kan den tåle dagens lys, eller er den kommet på museum?
Jan ringede selv til os og fortalte, hvad der var sket. Og vi er meget glade for at det gik godt, har sagt til ham at han får nogle tæv hvis han ikke passer på sig selv.

Hilsen fra os to gamle
AnnieSmile og JørgenWink

Spring til debat:
Siden dannet på: 0.06 sekunder
3,928,391 Unikke besøg