Navigation

Debatemner

Besøgende

· Gæster online: 1

· Brugere online: 0

· Antal brugere: 122
· Nyeste bruger: Jan Christiansen

Log ind

Brugernavn

Kodeord

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.

Se indlæg

Udskriv debat
CBX karburatorbro - reparation
Jakop
Kære Alle

Jeg har en komplet karburatorbro fra en CBX 1000 prolink afmonteret.
Jeg troede, jeg selv ville forsøget, men jeg har indset, at der er for mange dele der kan blive væk undervejs:-)

Er der nogen anbefalinger til hvem eller hvor jeg kan søge hen for at finde en der har forstand på det og kan hjælpe med opgaven?

Det er en mc som havde stået stille i mange år da jeg købte den, så alle karburatorer var helt snaskede. Det blev renset.

Med venlig hilsen Jakob
26.57.05.05

Ivan
Du kan tage kontakt til Henning Markussen på Fyn. 2734 4692. Han kan garanteret hjælpe dig.
SIXhilsen: IvanSmileCoolGrin

Jakop
Tak til Ivan:-)
Og her vil jeg da gerne sende mine varmeste anbefalinger til Henning Markussen. Gammel karburatorbro afsendt onsdag, lørdag har jeg en nyrenoveret retur. Søndag er motorcyklen kørende igen efter cirka 15 års stilstand. Den CBX springer nu igang og går iøvrigt ualmindeligt godt i motoren.
Mvh jakob

Ivan
Super at høre du har fået din sekser i gang. Benzin med tilsat ethanol, stopper stopper hurtigt både karburator og benzinhane til. Herhjemme har vi taget ved lære. Vi tømmer tank og karburatorer og hælder Aspen benzin på. Start herefter Mcen op og kør en lille tur. Det virker.
SIXhilsen: IvanSmileCoolGrin

Spring til debat:
Siden dannet på: 0.05 sekunder
3,486,946 Unikke besøg