Navigation

Debatemner

Besøgende

· Gæster online: 2

· Brugere online: 0

· Antal brugere: 121
· Nyeste bruger: Jens Chr

Log ind

Brugernavn

Kodeord

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.

Se indlæg

Udskriv debat
Medlemsliste - ikke fuldt opdateret
Hanne Dahl
Hej Alle Smile

Hvis I undrer jer over jeg ikke snart uploader en ny medlemsliste - så er det fordi jeg har mega problemer med min PC. Efter en automatisk opdatering kan jeg ikke længere komme I kontakt mad den Sad ..... og alle nyeste CBX documenter ligger derpå. Jeg satser på at finde en snarest der kan kigge på den Smile

Solskinshilsner
Hanne

Ivan
Hejsa Hanne.
Du er ikke den eneste, som har computerproblemer efter opdateringer. Lonnies firmacomputer måtte vi have lavet på garantien, med det resultat, at alle hendes programmer var blevet slettet. Vi har efterfølgende fået installeret programmerne igen, men 2 dage senere var den gal igen.
Vi kender flere som har haft store problemer efter opdateringer fra windows update. Jeg har nu brugt det meste af dagen på at få computeren på højkant igen. Og den ser ud til at køre ok. nu. Håber den bliver ved. Bliver det galt igen, går vi tilbage til Windows 7. Der kan man da starte computren op i fejlsikret tilstand. Det kan man ikke i Windows 10. Men vi håber du får den på højkant igen. Altså computeren.
SIXhilsen: IvanSmileCoolGrin

Spring til debat:
Siden dannet på: 0.02 sekunder
1,965,502 Unikke besøg